Lahjoita stipendi

Voitte tukea koulun toimintaa lahjoittamalla  koulun stipenditilille sopivaksi katsomanne summan. Stipendeillä palkitaan keväällä koulutyössä  ansioituneita oppilaita. Kevätstipendejä voi lahjoittaa 31.3. asti koulun stipenditilille.

Jouni Rasa
Rehtori

Jaakko Laitila
Stipenditoimikunnan pj

Lauttasaaren yhteiskoulu
y-tunnus 3241143-7
FI61 5541 2820 0336 38
OKOYFIHH
Saatteella: stipendit + lukuvuosi

Mitä tarjoamme oppilaillemme

Vankka yleisopetus

Kaiken pohjana on tietysti vankka ja tinkimätön yleisopetus, joka antaa vauhtia ja mahdollisuuksia kaikkeen erityiseen!

Kielikylpytoiminta

Urheilutoiminta

Olemme mukana Urhea-toiminnassa tarjoamassa lahjakkaille urheilijoille mahdollisuuksia koulutyön ja urheilun tehokkaaseen yhdistämiseen.

Laaja kielitarjonta

Koulussamme on laaja kielitarjonta ja vilkasta yhteistyötä monen keskieurooppalaisen koulun kanssa.

Yhteydet

Kansainvälisellä liiketoimintalukiolla on yhteydet niin eurooppalaisiin kuin kiinalaisiinkin kumppaneihin.

Liiketoiminta

Lukiossa on mahdollista opiskella lukuisia kansainvälisen liiketoiminnan kursseja.

Tiede

Lukiossa opiskelijat voivat valita Science-opintopolun ja peruskoulussa toimii tiedeluokka. Nuoret pääsevät tekemään tiedettä itse ja tutustumaan tieteen ammattilaisiin.

Yrittäjyys

Lykissä nuoret pääsevät perustamaan omia yrityksiä ja tutustuvat monien yritysten kautta yrittäjyyden maailmaan.